Воскресенье, 28.04.2024
Мафия Клуб: Закрытый клуб
Меню сайта
Категории раздела
Просування сайту [18]
Мини-чат
500
Наш опрос
Смотрите видео
Всего ответов: 0
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2015 » Июль » 14
Метадані, в загальному випадку, це:

Метадані — це субканальная інформація про використовуваних даних.
Структуровані дані, що представляють собою характеристики описуваних сутностей для цілей їх ідентифікації, пошуку, оцінки, управління ними.
набір допустимих структурованих описів, які доступні в явному вигляді і призначення яких може допомогти знайти об'єкт. Термін використовується в контексті пошуку об'єктів, природ, ресурсів.

Дані з більш загальної формальної системи, що описує задану систему даних.
Інформація про міститься на веб-сторінці інформації (творця тощо). Приклад: Ім'я автора правки в тексті.

Цей термін у широкому сенсі слова використовується для будь-якої інформації про даних: імена таблиць, колонок в таблиці в реляційних базах даних, номер версії у файлі програми (тобто як інформативна частина в бінарному файлі) і т. п.

Структуровані у вигляді ієрархії метадані більш правильно називати онтологією або схемою мета ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 517 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Метатеги (англ. meta tags) — (X)HTML-теги, призначені для надання структурованих метаданих про веб-сторінці. Як правило, вказуються в заголовку (X)HTML-документа. Елемент meta приймає як мінімум чотири атрибути: content, http-equiv, name і scheme. З них обов'язковий тільки атрибут content і виключення тег revisit.

Один з варіантів застосування тега meta — вказівка HTTP-заголовків, які повинні бути відправлені клієнту до відправки самої веб-сторінки. Наприклад:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html" />

Така запис вказує, що сторінка повинна бути відправлена разом з HTTP-заголовком Content-Type: text/html. Такий заголовок вказує браузеру або іншій програмі тип відправляється документа. Тим не менш, незважаючи на те, що спочатку передбачалося, що веб-сервери будуть зчитувати метатеги всередині надсилаються клієнту веб-сторінок, і формувати HTTP-заголовки залежно від їхнього вмісту, на практиці це не реалізовано в найбіль ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 334 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Рейтинг Mail.ru — система веб-аналітики, що збирає дані про відвідувачів веб-сайтів і їх пристроях. Встановлена на 850 000 сайтів, щодня заміряє статистику відвідувань більше 90 млн унікальних відвідувачів. Належить компанії Mail.ru Group.

Рейтинг Mail.ru дозволяє власникам сайтів оцінити показники відвідуваності своїх ресурсів, подивитися соціально-демографічні та технологічні характеристики аудиторії і будувати аналітичні звіти по цим даним.

Збір даних про відвідуваних веб-ресурсах дозволяє формувати рейтинг популярних сайтів за категоріями витримує рекордні навантаження і вимірювати інтернет-активність користувачів сайтів.

Сторонні користувачі можуть оцінити або порівняти різні сайти за показниками відвідуваності і популярності (наприклад, при виборі партнера або рекламного носія).
Категория: Просування сайту | Просмотров: 334 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Rambler's Top100 — рейтингова система, підтримувана інтернет-холдинг Rambler Media Group. Сервіс реалізований на спеціальному програмному забезпеченні. Користувачам сервісу надається можливість мати докладну статистику веб-сайту за останню добу, а також динаміку відвідувань веб-сайту за два останніх місяці.

Дати можливість власникам власних сторінок, які не є веб-майстрами, швидко і точно визначити кількість візитів на їх сторінки, надати їм можливість аналізувати свою статистику.

Залучити власників великих серверів для порівняльної оцінки їх популярності. Дане порівняння буде коректним так як всі лічильники працюють за одним і тим же алгоритмом для всіх зареєстрованих сайтів.

Дати можливість рекламодавцям оцінити трафік їх потенційних партнерів для прийняття рішення про доцільність розміщення реклами.

Система реєструє наступні параметри:

Загальна кількість відвідувань на сторінки.

Денне, 7 - й 30-ти денний кількіст ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 360 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Вебвізор (WebVisor) — технологія, завдяки якій можна аналізувати дії відвідувачів інтернет-сайту в режимі онлайн-відео. Скориставшись вбудованим плеєром, можна побачити точне повторення всіх дій відвідувача на сайті, як якщо б дивилися в його монітор: рухи миші, кліки, прокрутка сторінки, натиснення на клавіші і заповнення форм, виділення і копіювання тексту.

21 квітня 2011 року технологія Вебвізор інтегрована в систему аналітики в Яндекс.Метрика.

За допомогою технології Вебвізор можна переглядати такі дія користувачів на сайті:
Кліки
Натискання клавіш
Заповнення форм
Рух миші
Прокрутка сторінок
Перехід по сторінках
Виділення тексту
Копіювання тексту

Категория: Просування сайту | Просмотров: 300 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

«Яндекс.Метрика» — безкоштовний сервіс, призначений для оцінки відвідуваності веб-сайтів, і аналізу поведінки користувачів.

«Яндекс.Метрика» стала загальнодоступною 24 квітня 2009 року.

Лічильник «Яндекс.Метрика» працює за принципом звичайного лічильника відвідувань: JS-код — встановлюється веб-майстром на сторінках сайту і збирає дані про кожному відвідуванні.

Сервіс інтегрований з Яндекс.Діректом і Яндекс.Маркетом і дозволяє групувати відвідувачів ресурсу за кількома параметрами.

Яндекс.Метрика вимірює конверсію сайту та інтернет-реклами. При розрахунку конверсії сервіс оцінює, яка частка відвідувачів сайту досягла «мети», тобто:

— дійшла до деякої сторінки, відвідування якої можна розцінювати як досягнення результату,

— переглянула певну кількість сторінок, що є показником успішності кампанії,

— виробило певну дію (клік на кнопку, завантаження прайс-листа і т. д.).

Лічильником Яндекс.Метрики може бути зада ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 304 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Google Analytics (скорочено GA) — безкоштовний сервіс, що надається Google для створення детальної статистики відвідувачів веб-сайтів. Статистика збирається на сервері Google, користувач розміщує тільки JS-код на сторінках свого сайту. Код відстеження спрацьовує, коли користувач відкриває сторінку у своєму веб-браузері (за умови дозволеного виконання Javascript в браузері).

Безкоштовна версія не гарантує обробку більш ніж 10 мільйонів переглядів сторінок на місяць. Для подібних сайтів з вересня 2011 року пропонується використовувати Google Analytics Premium (від 150 тис. доларів США на рік), який може обробляти до 1 мільярда відвідувань.

Сервіс інтегрований з Google AdWords. Особливістю сервісу є те, що вебмастер може оптимізувати рекламні та маркетингові кампанії Google AdWords за допомогою аналізу даних, отриманих за допомогою сервісу Google Analytics, про те звідки приходять відвідувачі, як довго вони залишаються на сайті і де вони знаходяться гео ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 282 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Цільова аудиторія сайту, цільова відвідуваність, цільові відвідувачі сайту — група інтернет-користувачів, на яку сфокусовано зміст сайту; коло відвідувачів, зацікавлених в інформації, товарах або послугах, представлених на сайті. Цільові відвідувачі точно знають в отриманні якої інформації вони зацікавлені і який саме товар або послугу бажають придбати.

Виділення цільової аудиторії аудиторії сайту дозволяє точніше направити інформаційний або рекламне вплив і, як наслідок, веде до розвитку бізнесу (збільшення продажів товарів або послуг).

Розрізняють три основні групи цільової аудиторії сайту: відвідувачі, зацікавлені в одержанні інформації; відвідувачі, зацікавлені у виборі товару або послуги; відвідувачі, зацікавлені в придбанні товару чи послуги.

Будь-який сайт, крім власне цільової аудиторії, має також побічну аудиторію і випадкову. Побічної є частина аудиторії, яка приходить з пошуку по суміжних з семантичним ядром сайту запитам. Наприклад ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 929 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Хмарне сховище даних (англ. cloud storage) — модель онлайн-сховища, в якому дані зберігаються на численних розподілених у мережі серверах, що надаються в користування клієнтам, в основному, третьою стороною. На відміну від моделі зберігання даних на власних виділених серверах, придбаних або орендованих спеціально для подібних цілей, кількість або якась внутрішня структура серверів клієнту, в загальному випадку, не видно. Дані зберігаються й обробляються у так званій хмарі, яке являє собою, з точки зору клієнта, один великий віртуальний сервер. Фізично ж такі сервери можуть розташовуватися на відстані один від одного географічно, аж до розташування на різних континентах.

Клієнт платить тільки за те місце у сховищі, яке фактично використовує, але не за оренду сервера, всі ресурси якого він може і не використати.

Клієнту немає необхідності займатися придбанням, підтримкою та обслуговуванням власної інфраструктури зі зберігання даних, що, в кінцевому рах ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 410 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Соціальні закладки — веб-сервіс, за допомогою якого користувачі Інтернету можуть ділитися, творити, шукати і керувати закладками (адресами) веб-ресурсів. Ресурси соціальних закладок є своєрідним подобою ідеї закладок в браузері, які слугують для збереження посилань на сторінки, які користувач бажає відвідувати згодом. На відміну від таких закладок, соціальні закладки зберігаються на жорсткому диску машини клієнта, а на сервері в мережі Інтернет, і користувач може отримати до своїх закладок доступ з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Це ще одне дітище технології Web 2.0, та зростання популярності соціальних закладок очевидний. Соціальні закладки можна порівняти з веб-каталогами, але на відміну від них, в соціальних закладках адреси сайтів і окремих інтернет-сторінок додають і категоризуют самі користувачі сервісу.

Соціальні закладки володіють наступними перевагами:

вирішення питання збереження закладок при, наприклад ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 276 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Пошукова оптимізація (англ. search engine optimization, SEO) — комплекс заходів для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем по визначеним запитам користувачів з метою просування сайту. Зазвичай, чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів переходить на нього з пошукових систем. При аналізі ефективності пошукової оптимізації оцінюється вартість цільового відвідувача з урахуванням часу виведення сайту на зазначені позиції і конверсії сайту.

Пошукові системи враховують безліч параметри сайту при обчисленні його релевантності (ступені відповідності введеному запиту):
щільність ключових слів (складні алгоритми сучасних пошукових систем дозволяють проводити семантичний аналіз тексту, щоб відсіяти пошуковий спам, в якому ключове слово зустрічається дуже часто (терм. сленг «нудота»)).
індекс цитування сайту (ІЦ), який залежить від кількості і авторитетності веб-ресурсів, які посилаються на даний сайт; ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 312 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Просування сайту — це комплекс заходів щодо забезпечення відвідуваності сайту цільовими відвідувачами. Цільові відвідувачі — це потенційні споживачі, які зацікавлені у придбанні товарів чи послуг, представлених на певний сайті.

Одним з найважливіших етапів просування сайту є пошукова оптимізація (SEO), яка являє собою комплекс заходів щодо підвищення позиції сайту в пошукових системах, і, таким чином, дозволяє збільшити його цільову відвідуваність.

На позицію сайту у видачі пошукової системи впливає безліч факторів, які поділяються на зовнішні і внутрішні.

Внутрішні фактори визначаються самим сайтом (контентом, структурою, заголовком, кількістю та щільністю ключових слів і т. д. загалом ступенем оптимізації сайту під той чи інший пошуковий запит).

Основні внутрішні фактори:

Назва домену. Пошукові системи враховують наявність ключових слів в назві домену у вигляді трансліту, англійського слова, або російського слова ... Читать дальше »
Категория: Просування сайту | Просмотров: 293 | Добавил: GBV | Дата: 14.07.2015 | Комментарии (0)

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Июль 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Copyright Mafiaclub.at.ua © 2024