Воскресенье, 28.04.2024
Мафия Клуб: Закрытый клуб
Меню сайта
Категории раздела
Просування сайту [18]
Мини-чат
500
Наш опрос
Затрудняет работу
Всего ответов: 0
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2015 » Июль » 14 » Яндекс.Метрика
23:31
Яндекс.Метрика
«Яндекс.Метрика» — безкоштовний сервіс, призначений для оцінки відвідуваності веб-сайтів, і аналізу поведінки користувачів.

«Яндекс.Метрика» стала загальнодоступною 24 квітня 2009 року.

Лічильник «Яндекс.Метрика» працює за принципом звичайного лічильника відвідувань: JS-код — встановлюється веб-майстром на сторінках сайту і збирає дані про кожному відвідуванні.

Сервіс інтегрований з Яндекс.Діректом і Яндекс.Маркетом і дозволяє групувати відвідувачів ресурсу за кількома параметрами.

Яндекс.Метрика вимірює конверсію сайту та інтернет-реклами. При розрахунку конверсії сервіс оцінює, яка частка відвідувачів сайту досягла «мети», тобто:

— дійшла до деякої сторінки, відвідування якої можна розцінювати як досягнення результату,

— переглянула певну кількість сторінок, що є показником успішності кампанії,

— виробило певну дію (клік на кнопку, завантаження прайс-листа і т. д.).

Лічильником Яндекс.Метрики може бути задано до 100 «цілей».

Метрика дозволяє не враховувати небажані переходи (власні переходи, з певних IP-адрес, визначених джерел) і модифікувати вхідні дані, видаляючи з URL задані параметри.

Доповідь про Яндекс.Метриці на конференції Webit Congress 2011

Яндекс.Метрика надає дані за поточний день. Звіти оновлюється з періодичністю раз в 5 хвилин.

Є функція моніторингу доступності сайту з можливістю отримувати SMS-повідомлення, коли сайт недоступний користувачам.

Для створення детальних звітів в сервіс вбудований спеціальний «Конструктор звітів».

Для аналізу послідовності перегляду користувачами сторінок і розділів сайту Метрика надає «Карту шляхів» по сайту (звіт показує основні напрямки переходів користувачів по сайту і представляє собою граф, в якому вершини — це сторінки або розділи сайту, а ребра — це шляхи користувачів).

Аналіз юзабіліті сторінок представлений «Картою посилань» (посилання на карті підсвічуються різними кольорами — залежно від їх популярності, при наведенні на посилання показується статистика переходів по ній) і «Картою кліків»(на відміну від «Карти посилань», відображає кліки по всім елементам сторінки, а не тільки тим, які є посиланнями). Справедливості заради варто відзначити, що карта посилань дає правдиву інформацію тільки для статичних сайтів (сайтів, на яких елементи навігації нерухомі) і сайтів, на яких елементи управління (меню, посилання) не мають вкладеності, тобто ці елементи не повторюються на інших сторінках.

У грудні 2010 року стало відомо про купівлю «Яндексом» сервісу Вебвізор.

21 квітня 2011 року технологія Вебвізор була інтегрована в Яндекс.Метрику. Вебвізор записує дії відвідувачів сайту і дозволяє переглядати їх в режимі «живого відео». Скориставшись плеєром, можна побачити точне повторення всіх дій відвідувача на сайті, як якщо б дивилися в його монітор: рухи миші, кліки, прокрутка сторінки, натиснення на клавіші і заповнення форм, виділення і копіювання тексту.

Наприкінці липня 2011 року в ході скандалу, пов'язаного з індексуванням пошуковою системою Яндекса посилань, ведучих на конфіденційну інформацію з Інтернет-магазинів, розробники движка Shop-Script, на якому був зроблений ряд осоромитися Інтернет-магазинів, не відмовляючись від своєї вини, заявили в блозі на сайті Хабрахабр, що всі постраждалі Інтернет-магазини об'єднує одна ознака — вбудований код Яндекс.Метрики. В якості оперативного вирішення проблеми був випущений патч, який вирізав конфіденційні параметри із заслання до її передачі в Яндекс.Метрику.

Лічильник Яндекс.Метрики також сумісний з AJAX - та Flash-сайтів.

Також з 7 квітня 2008 року дані з Яндекс.Метрики стали впливати на вартість переходу по рекламних посиланнях на сайтах Рекламної мережі Яндекса.

З 23 січня 2012 року Яндекс.Метрика впровадила інструмент «Аналіз форм», який дозволяє оцінювати якість форм. З його допомогою можна провести повноцінний аналіз форми і зрозуміти, що можна поліпшити і як збільшити показники конверсії.
Категория: Просування сайту | Просмотров: 305 | Добавил: GBV | Теги: Яндекс.Метрика | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
lign="center">


Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Июль 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Copyright Mafiaclub.at.ua © 2024