Сторінка результатів пошуку (англ. Search engine results page, SERP) або пошукова видача — веб-сторінка, що генерується пошуковою системою у відповідь на пошуковий запит користувача.
На сторінці результатів пошуку в сучасних пошукових системах можна виділити кілька областей:
органічні пошукові результати — основна частина видачі;
контекстні оголошення (платні посилання) — невеликі фрагменти тексту, які розміщуються в результатах пошуку на платній основі. Це один з основних способів монетизації для пошукової системи;
шорткаты (one-box'и, колдунщики тощо) — область перед основними результатами пошуку, де може бути поміщений готовий відповідь на запит, корисна інформація чи посилання, або запропоновано виправлення помилок у запиті;
пов'язані запити — переформулювання і уточнення введеного запиту, схожі на нього запити; елементи керування:
поле введення пошукового запиту, можливість автоматичних підказок (завершення); посилання для переходу на наступну, попередню і кілька сусідніх сторінок видачі.
Основну частину пошукової видачі складають органічні (або природні) пошукові результати. Це список документів, знайдених і проіндексованих пошуковою системою, на ранжирування і показ яких не впливає продається пошуковою системою реклама. Зазвичай він відсортований за спаданням релевантності документів пошуковому запиту згідно застосовуваним в пошуковій системі алгоритмів ранжирування, але в багатьох системах передбачені також і інші види сортування, наприклад, по даті документів.
В якості документів зазвичай виступають веб-сторінки, але багато хто системи здатні також індексувати і видавати посилання на файли в таких форматах, як .pdf .doc, .ppt і т. д., сторінки з Flash-анімацією (.swf). Деякі системи запровадили так званий універсальний пошук (англ. універсальний search) — поряд зі звичайними документами в пошукову видачу можуть замішуватися, наприклад, результати пошуку по картинках, відеороликів, новин, карт. З зростанням популярності структурованих даних (Structured data) все частіше в пошуковій видачі можна спостерігати "розширені" фрагменти, які займають близько 20-30% від першої сторінки Google.
Для кожного документа, як правило, показується принаймні його назву, адресу та фрагментом, який засвідчує слова запиту в контексті документа. Часто поруч з адресою є також посилання на збережену копію документа в кеші пошукової системи і функцію пошуку схожих документів. Google здатний показувати для деяких документів карту сайту (sitemap) і додаткові релевантні сторінки з того ж сайту.
В багатьох пошукових системах для деяких типів запитів в пошуковій видачі з'являються спеціальним чином складені результати, відразу дають відповідь на користувальницький запит, коли це можливо, або надають корисну посилання або інформацію. Загальноприйнятого назви цих результатів не склалося. Yahoo і деякі незалежні дослідники називають їх «шорткатами» (англ. shortcuts), Google — «one-box " амі», Яндекс — «колдунщиками» Bing — «швидкими відповідями» (англ. instant answers), QIP — «чудодеями», DuckDuckGo — «корисних речей» або «смакотою» (англ. goodies). Зазвичай вони з'являються над результатами органічної видачі. Шорткаты можна розглядати як частина технології універсального пошуку.
В якості прикладів нижче перераховані деякі з one-box ів, реалізованих в Google: Калькулятор. У відповідь на запит, що містить арифметичний вираз, що обчислюється його значення. Google також підтримує функцію переказу грошей з різних валют як частина калькулятора. Пошук визначень. Наприклад, запит «що таке астрофізика» виведе визначення цього терміна, знайдене на сторінці з Вікіпедії.
Пошук фактів. Google здатний розпізнавати і відповідати на такі запити, як, наприклад, «висота Ельбрусу».
Запит «MSFT» (тікер корпорації Microsoft на фондових біржах) видає інформацію про котирування її акцій.
Запит «час у Москві» покаже поточний час у цьому місті.